מזרונים – המדריך המלא לרכישה נכונה

אנשים מרגישים פתאום באמצע החיים שלהם שמשהו לא באמת נוח, הם מנסים לקום, מנסים לישון, מנסים לעבוד רגיל אבל העייפות מנצחת אותם בכל פעם מחדש. מה עושים? האם זה קשור לאיכות השינה? מסתמן כי מדובר באותם מזרונים ישנים שהגיע הזמן להחליף.

איך מחליפים מזרונים? מה כדאי לבחור והאם להתאים את זה רק למחיר? על כל התשובות הללו נשתדל לענות לכם במאמר הבא.

איך מחליפים מזרונים?

כמו כל דבר, גם כאן, הדבר הראשון שיידרש מכם לעשות כאשר אתם בוחרים מזרונים זה להבין בן כמה המזרון שלכם? יש מזרונים צעירים ויש מבוגרים יותר כאמור, מזרונים בני שמונה שנים ויותר.

אם עברתם את גיל הארבעים ויש לכם מזרונים בני שמונה תשע שנים, סביר להניח שתגלו גם קרדיט האבק ולכלוך שמחייב אתכם להחליף את מזרונים אפילו לפני הזמן.

רוצים לקנות מזרונים מהרשת? וודאו כי מישהו שאתם מכירים רכש את אותם מזרונים ויכול להמליץ לכם ללא כל בעיה כי אכן מדובר במזרונים איכותיים שלא תצטערו על רכישתם לא בגופכם ולא בכיסכם.

מה גובה המזרון ועד כמה זה חשוב?

אם לא שמעתם אודות גובה המזרון, הגיע הזמן לדבר על מזרונים ועל גובהם וכן על השפעתם וההתנהלות שלכם בחיי יום יום. אם קשה לכם לטפס על מזרונים, כדי שתבחרו מזרונים נמוכים יותר ביחס לגבוהים יותר. מה שחשוב לעשות זה פשוט לבדוק את הגובה של המיטה ולהתאים את זה למזרונים הנוכחיים.

דבר נוסף שחשוב לדבר עליו זה עניין החומרים, ממה עשוי המזרון או מזרונים אותם בחרתם? יש מזרונים העשויים מספוגים ויש מקפיצים, מה כדאי יותר? חשוב מאוד להיות ממוקדים במה שבסופו של דבר יאפשר שינה נוחה ונינוחה עם אפס עייפות או בעיות.

יש לבדוק את השכבות של המזרונים ואת העובי של כל שכבה ושכבה. בגדול חשוב ביותר לבחור שכבות קשיחות ועמידות שתהיינה למעלה ואילו השכבות העליונות תהיינה רכות יותר כך שהשינה תהיה ערבה ונעימה. בגדול, רצוי שלא לרכוש מזרונים מחומר אחד כדי שלא לשקוע במזרון.